Per-Arne och Carita

Jag är sjukt nära på att ta saxen och klippa mig själv. Jag sitter och tänker på det hela tiden!
Men jag vet att jag inte ska det denna gången. Denna gången får jag vänta.
Så detta blir lite terapi typ.
Haha fast jag är så jäkla sugen nu . Klippa lite bara? litegrann..

Idag har jag varit inne i stan med mamma, och vi har hittat najs parfymer, prövat några och gillar Gucci's näst nyaste (tror jag) och Radiance, okej Britney Spears parfymer har aldrig riktigt passat mig, men radiance är najs på riktigt:)

Och....sist men inte minst.. Jag hittade skor, och då vill jag påpeka att det tar typ fem hela dagar för mig att hitta perfekta skor. Men nu hittade jag dom på mindre än 1 timme. Gött det med.

Sen fikade vi självklart, på Espresso House, och kollade runt lite.

När vi kom hem, så lagade jag mat, och nu är jag så sjukt trött.

Dricker te och har ätit ostkaka nu precis, och så kollar jag/vi på Robinson.
Gillar Robinson detta året. Vet inte varför. Men det känns som "förr" i tidens Robinson.
Så det är väl ett bra tecken.


Helgen närmar sig ! Imorgon rättare sagt.
S kommer hit imorgon, och sen vet jag inte vad vi ska hitta på i helgen.
Hos mig tror jag iallafall.


Jag fullkomligt älskar Kvarteret Skatan.
Per-Arne och Carita är ju lite av favoriterna.

Hahah. "Jävla döden"





hahah så himla sköna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0