Skinnjackan som tröja.





Sådärja! Nyare bild får man leta efter.

Nu har jag kissat..yees, ätit macka, och småpackat en lite mindre väska. Busskortet är lokaliserat.
Parfymen är nerpackad, eller rättare sagt snart.
Biggest Loser är på tv, det är najs.
Skinnjackan används idag som tröja, alternativ tröja helt enkelt. Blir tjockare jacka över sen.
Bankkort är med, bankdosa är med, trippeltången ska läggas ner.

Ska slänga ner nån clementin eller heter det satsumas? Vet inte vilket utav det är som vi har i kylen.
Men ska slänga ner nåt som är oranget, till mig och S.
Biljettkoden är uppskriven och med.
Valde inte mobilbiljett denna gången, eftersom min telefon är lite som den är just nu, så vill jag inte lita till att jag skulle få ett sms, då det har krånglat här om dagen när jag skulle få nån slags grej på sms, tror jag.

Så det fick bli hederliga biljetter, som jag tycker är goare egentligen, mysigt med lite biljett i handen tycker jag.

Jag är fasen mer hungrig ju!
Ska la hitta nått gött att äta på innan jag drar.

Hej och hå.
Vi hörs o ses i sthlm.
hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0