Det är så jag säger det

 

Lite nostalgi, gamla minnen, och nya minnen.
Håkan Hellström.

Vissa ( läs : många ) låtar stämmer in sådär skrämmande exakt.
Och jag kan inte riktigt just nu förklara varför det är skrämmande.
Men skrämmande på ett positivt sätt.

Hade den sämsta dagen på länge igår. verkligen.
Idag har det varit bättre.
Har styrt upp lite grejer !
och det känns sjukt bra.

Nu kör vi en positiv resa mot ett hem med en fin person, en fin framtid helt enkelt,
och det är en sån sjuk motivation.

Eftersom jag råkar ha fyllt 20 och fortfarande inte har tagit mitt körkort.
Så ska jag fasen sätta mig nu halv elva och plugga teori.

Jag anser att det kvittar vad klockan är sålänge man har motivationen att göra saker och ting.
Och ifall man inte har nåt speciellt dagen efter, typ jobb eller liknande.
Jag tar iallafall till vara på mina chanser, för min motivation kommer och går ganska ofta.
Jag tar tillfället i akt helt enkelt gott folk.

pratade nyss med S, och han fick mig att tänka positivt, och jag får sån sjuk motivation utav honom.
Han är smart och tänker rätt.
Och får alltid in mig på rätta tankar och har bra tips!

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0