Gör lite Kings of Leon covers på mitt goa piano.

Tjeenis.
Då är söndagsnatten snart kommen. Härligt.
En ny jobbvecka är också väntad.
Not.
Inget jobb här inte.
Utan en ny härlig vecka utav arbetslöshet.
Ska bli trevligt att se vad som väntas denna härliga novembervecka.
Onsdagen vet jag redan! En superduperdag med Simon. Det gillar vi!

Helgen i helgen har varit bra och mysig som vanligt. Träffat lite folk jag inte sett på evigheter och det var fint:)
Idol har självklart också kollats på, och ja. Mysig och bra helg är väl orden jag sammanfattar det med.

Jag sitter likt Andreas Carlson på Idol och smånickar åt mina egna covers jag lyssnar på nu.
Måste se ganska sjukt ut . Men jag gör nästan alltid så när jag lyssnar på musik.
Smånickar lite haha.

Nu har jag kört två Kings of Leon låtar, Sex on fire och Closer.
Ska vi se hur dom låter och sen får vi se vart dom hamnar.
Just för närvarande så är nog en låt påväg till youtube iallafall.

Vill med detta inlägget också komma ihåg mitt långa långa långa hår , men också för den delen välkomna detta nya korta håret.
Med en för och efter bild.
så här är läget förtillfället :


FÖRE: 

                                            
Iochförsig trippeltångat (inte våfflat Simon;) )  men långt iallafall.

EFTER: 
                                          
Suddigt och härligt.
Känner att man ändå ser den väldigt stora biten av hår som numera är borta. Därför tog jag en jäkligt suddig bild. 
Okej. Sveriges bästa bilder. Bästa kvallen, bästa ansiktsuttrycket! Jepp. haha. Men där hade vi förändringen iallafall, och det är väl det som är det väsentliga. Eller hur!

Kör bättre bilder nån dag framöver.



Kommentarer
Postat av: Ida - A princess diary ♥

Vill du få lite nya och roliga läsare till din blogg enkelt? Anmäl dig då till DAGENS BLOGG hos oss som pågår just nu.



Lycka till! :)



LÄNK: http://pappasguldkort.blogg.se/2010/november/dagens-blogg-811.html

2010-11-08 @ 14:37:34
URL: http://pappasguldkort.blogg.se/
Postat av: Linus Zebrah

Cool blogg :D

Hoppas du får en fin kväll!

2010-11-08 @ 18:24:02
URL: http://linuszebrahs.blogg.se/
Postat av: wictoria

Fint! :)

2010-11-09 @ 11:20:13
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0