Torsdag

Hello.
Sitter och är nöjd över att elementet funkar. I mitt rum hemma så funkar det inte vill jag säga.
Kan inte ens sova därinne. Men det ska fixas snarast.
Annars så kan man ju klaga, eller också strunta i att klaga.
Jag väljer ju alltså att höja rummet jag sitter i nu istället, och tänka på att det faktiskt funkar här inne.
Och det är ju härligt. Istället för att tänka på att det inte funkar i mitt rum hemma.

S gick och gymmade nu och jag ska kolla på nåt svtplay-program tror jag.

Har suttit idag och planerat julklappar till mina nära och kära, är ju överlycklig för att jag har hunnit tjäna pengar och får dom imorgon, den första julen på länge, som jag har lite extrapengar till julklappar.
Det gillar jag.
Har ju arbetat för dom! Naaajs.
Och julklappar är så himla kul att ge, så lönen är värda/värt att lägga på julklappar.

Mitt teliausbbredband har inte funkat på svinlänge, vi har bytt usbskiten fyra gånger tror jag. Har försökt att installera om det , men det har stått att det inte går.
Idag satte jag på datorn för att vi ska installera om den, så jag behöver spara bilder och skit jag vill ha kvar, då bestämmer mitt teliausbbredband att installera om sig själv. Av sig självt .
Och det funkar till viss del, men ändå inte.
Jäkla obehagliga dator.
Man kan heller inte spela nåt av spelen som finns på datorn, typ schack och kortspel , förutom 1 spel, det tråkigaste. Man ska rita ner två olika kulor i olika hörn.
Min dator är ironisk.... och dråplig.

Jag känner mig lite smått som en hemmafru, som går upp lite senare på dagen när mannen gått till jobbet, och tar sig en kopp kaffe, och läser lite tidning. Som i mitt fall planerar julklappar och kollat på lite program på svtplay.
Som tar sig en dusch, tar på sig myskläder, och när mannen kommer hem så kramar och pussar jag på han, och vinkar hejdå igen för att han ska gymma.

Fasen va härligt att det är jul snart.

hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0