helgen

Jag kan nog vara den enda i hela världen som inte hade sett Baksmällan, tills igår då.
Då var liksom cirkeln sluten. Nu har äntligen alla i hela världen sett den.

Den va sjukt bra iallafall. Sjukt kul. Humor som är min liksom.

Såg också Inglourious Basterds, också väldigt sjukt sen med att inte ha sett den. Men jag har alltså avverkat två filmer, som jag har velat se, borde sett, och det var ju trevligt.

Helgen har varit kanon! Verkligen. Jag älskar mitt sällskap.
Idag har det varit släktkalas, typ Fars-dag-middag och fika. Riktigt roligt det med. Kollade gamla filmer på alla i släkten under åren.

Det är i väldigt stora drag hur helgen har varit.
En hundraprocentigt bra helg helt enkelt.


hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0