Fint och gulligt.

Sitter just nu hos mannen i mitt liv och väntar på att min kära pappa ska hämta upp mig efter nåt möte han vart på.

Har druckit kaffe och lagt över alla sparade bilder igen.
Så himla skönt att ha en nyinstallerad dator, en ominstallerad.
Tack tack tack tack min fina Simon.

Windows 7 och ett fungerande internet, och helt fräscht innehåll. Alltså ingenting för närvarande haha.
Förutom ett par tusen bilder som är tillbaka.

Känns gött.

Kommer kännas sjukt konstigt att åka hem igen, eftersom jag har varit här ett par dagar.
Man blir så jäkla van.
Bådar dock jäkligt gött för framtiden:) Och det är najs och najs och najs och positivt.

Men ska hem och säga hej till min mamma och min pappa och mina kissemissar.

Och imorgon ska jag in till stan troligtvis och köpa gymkort.
Den enda anledningen till att jag sätter min fot i Nässjö är just gymmet.
Eftersom sötkusinen jobbar där och jag bor nära så är det smidigt.
Annars hade jag kunnat köpa nytt i Frum.
För Nässjö är inget för mig. Det vill jag va 100% ärlig med. Inget för mig.


Men smidigt är bra, och så får man se det lite:)


sååpass.
nu ska jag packa ner lite grejer.

Jag tror jag har världens mest fina pojkvän som verkligen tänker och kommer ihåg och är så sjukt omtänksam.
Jag fick världens finaste present som jag uppskattade väldigt mycket.
Vi är bra du och jag S, vi är för bra för att förstå det själva ibland:D och det är bra.
Och jag struntar i hur gulligt det låter. För det är gulligt och fint.
Sådetså.
hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0