Äckliga räv.

Tjeeenis.
Onsdag och jag har packat.
Kul information eller hur.

Jag har för övrigt en liten "hat"-lista. En liten men härlig hatlista. Hata är ett stort ord, men ironiskthalvhat kanske man kan kalla det. Mer eller mindre.
Senaste "personen" att hamna där är den där räven i FoxyBingo reklamen.
Vet inte vad det är , kan inte riktigt riktigt sätta fingret på vad det är , men han är helt fel.
Blir ju lätt så när han är en räv i en människostorlek, och har äcklig röst och ser helt fel ut bara.
Allt blir fel.
Jag mår lite dåligt av den reklamen.

Karlsson på Taket är ju en självklar 1:a. För närvarande då.
Han får jag riktig ångest av. På riktigt.
Det är en läskig typ som Astrid hittat på. Dock finns han ju på riktigt i form av en skådespelare. Det gör mig lite rädd.
Jag hade nog kissat på mig om jag hade sett han någonstans, har sett bilder på hur han ser ut nu, och jag vill påstå att han är sig lik.. Dom gjorde inget speciellt med han i filmerna. Lite hår på huvvet kanske, och det var ju ingen hit direkt.

Några andra som finns på listan är Erik Haag, Paolo Roberto, V,  En tant som heter Maud som lagar mat i Go'kväll.

Förklaring kanske kommer en annan dag.

Nu ska jag laga mat , sen ska jag bege mig till forserum.
Och det är väl så det ligger till.


Här är en annan räv. En räv som inte är äcklig.


Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0