Stockholm, skåne....

Jag kom upp i tid, ifall man vill hålla koll på mig! Vid tiotiden var jag vaken.
Härligt, och taket rasade inte in.

Har druckit tre koppar kaffe.
För det känns som om jag aldrig vaknar.

Förhoppningsvis blir jag pigg nu! Och det är ju positivt för alla.

Har lite att se framemot nu, Tisdag & Onsdag är det jobb som gäller, 6.45-13.30 tror jag det var båda dagarna.
Och helgen efter det åker jag & Simon till Sthlm.
Har inte träffat min syster och hennes pojkvän ( fästman om man ska vara exakt) på jättelänge känns det som.
Så det ska bli himlans trevligt.

Och snart är det påsk, och då åker vi till min 96åriga farmor Inez.
Som jag saknar väldigt mycket, hon är en riktigt kämpe den där Inez.
Henne har man helt klart som en utav sina förebilder.



Japp vi säger så , hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0