Frank

Nöjd?
Ja!
Jag älskar att min inspiration och motivation har kommit tillbaka, och den har stannat jävligt länge, jag känner mig säker på att kunna säga så om mig själv.
Nöjd absolut.


Jag har börjat rita en tatuering som jag känner mig riktigt positivt inställd till, riktigt bra idé , bra tanke bakom, och verkar passa personen i fråga hur bra som helst. ( det är verkligen sånt jag tycker är viktigt när man ritar något till någon). Och ett snyggt motiv också , och det är ju alltid ett plus!

                                                    www.finest.se/carolinegant

hennes blogg! och förutom en riktigt najs blogg så  hittar man lite av det jag börjat på med hennes tatuering..



Nu blir det lite städning, och efter det en kopp kaffe eller två, och sen börjar några timmar av ritande.
Helt i sin vanliga ordning.


Vi säger så! Hej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0