Plugga


Nu fick jag ju lite lagom ångest när jag av okänd anledning gjorde så jag fick nån "senaste version" av facebook.
Varför gjorde jag det?
Den är ju lite halvrolig och mysig, men jag vet inte. Förändringar är ju sådär lite halvläskiga.
Jag är också i den åldern då jag börjar så smått tänka att "det var bättre förr".
Enligt mig är mycket faktiskt bra, och kan förbli så.
Man tänker typ " kan det verkligen bli bättre nu?".
Hehe fyy säger jag också.
Blir ju rädd för mig själv när jag tänker så.
När jag bjuder in till att vara en person som höjer på ena ögonbrynet och tycker att barnen borde leka med dockor istället för att spela xbox eller va inne på nätet.
Det tycker jag iofs ganska starkt att dom borde leka med mer fantasi än dom gör nuförtiden.

haha. yes.
det är så jag säger det.


Meen annars så spenderar jag min tid med att plugga på körkortet. Och det är väl ingen jättekul information.
Men det går fint, om nån undrar. Det går bra och framåt.
Och jag ger mig själv en klapp på axeln. En bestämd klapp.

Ska be min far att han tar in mina " flytta hemifrån grejjer" , för jag ska styra upp det lite, genom att skriva ner vad jag har, så man vet vad man ska fixa, önska sig, och sno.
Bra idé tycker jag.
Samt dela det pappret med Mr S också. Det är väl egentligen lite därför jag skriver pappret tror jag.:)





vi säger så sålänge.



Julkampanj hos saray.se 10% rabatt på allt!

En najs sida med lite najs grejer.
Är ju inte sveriges bästa användare av smycken. Men är man från Småland så är allt billigt gött.
Och det är ju billigt.
Och därmed gött.
Fasen vad jag får till det med orden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0