Hej igen

Ojojoj här har det inte hänt mycket. Så det kan gå.


Julen har varit supermysig. Verkligen. Den bästa julen.
S och jag firade halva hos hans släkt och halva hos min. :)
och så firade vi en extra jul hemma hos s också på morgonen. Tre julfirande. Det slår ni inte.




Allt är fint, allt är bra.
Juldagen va fin.
dagen efter det var också fin, julklappslek och middag hos S och familj.
Så det.

Väldigt bra helt enkelt.



Nu så ska jag fixa mig lite, och så ska jag bege mig till S, fast det blir väl framåt kvällen, men mimmi frank är inte snabbast i världen så med allt jag ska göra så tar det en liten stund.
Gäller att planera.




Nyår gott folk, kommer bli superbra den med.
Planerat och klart.
In i minsta detalj.



På fredag drar vi tidigt tidigt.
pusspusspuss





Kommentarer
Postat av: Gniztra

Nu har Gniztra.com

REA

Missa inte..

Kraaaaaaaaaam

2010-12-29 @ 21:07:08
URL: http://www.gniztra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0