Bröstoperationer och Ullared

Fråga mig inte varför jag beställer personbevis över telefon. Eller jo fråga mig. Jag har faktiskt ett svar.
På mitt papper från ett framtida "någradagarsjobb" så stod det att man kunde göra det.
Men jag har alltid beställt på nätet.
Nätet är ju lite mer hightech eller, kan ju jag tycka här ute på landet.

Men hur som än är, så valde jag ju rekommendationen på pappret.
Och hur jäkla roligt låter inte såna där förinspelade röster.
Alltså, mer krystat än så har jag aldrig hört.
Gnälligt och krystat. Jag beställde väl personbevis för adoption nu för att jag lyssnade så mycket och blev förvånad över hur roligt såna där låter.

Fanns många alternativ att välja på som sagt.

Får väl se vad som dimper ner i brevlådan :) kuuuuul med överraskningar såhär inför jul.


Jag borde sovit för flera dagar sen haha men här sitter jag och har börjat kolla på kanal5play, om alla unga tjejer som vill operera brösten och annat smått och gott på kroppen, och om massa fall som blivit fel..
Känns ju kul att jag väljer det.
Men hatar att försöka sova och inte kunna.
Imorgon ska nämligen jag och kusinen åka till ullared.

Det blir najs.
Najs är också att syster kommer hem, och att pojkvän kommer på kvällen/natten efter lite julfest.
Najs bajs som man brukar säga.


Ett år gammal bild, sista dagen i lägenheten. Tänkte på den igår!
Saknar fasen lägenheten som bara den, därav kortet, med mig i också såklart.
Åh nu ska jag läsa första inlägget i denna jäkla konstiga blogg.
Det var denna dagen jag skrev första inlägget, om hur det var att flyttstäda.
Bearbeta sorgen , det var så bloggen kom till..
hehe

hejpåer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0