Remember me




Nämen tjenixen.

Skön jag är som är uppe nu....
Eller så har jag sovit hos sötisMolly, och så åkte jag med henne upp när hon skulle jobba.
Yes, vi kör på det alternativet.
Faktiskt sant.
Duschade hos henne och höll på att dö, för fyfasen va kallt det är/var.
Vattnet var varmt men man blev inte riktigt varm.
18 minus när vi åkte till mig. Snoret frös till is.
ojojoj:D ganska härligt ändå.

Igår kollade vi på film, jag, Molly och moster.
Hon hämtade upp mig efter hon slutat jobba på kvällen och sen åkte vi hem.

Kollade på Remember Me.
Fin film.
Blev lite tårar där.

Och nu kollar jag på julkalendern. Det är gött att va 20 år och kolla på julkalendern.
Så jäkla gött.


Nu blir det kaffe och frukost.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0