Morgan får ingen mat :):):):)


Hur stor är sannolikheten att när jag igår äter macka, precis vid tillfället då jag sväljer, att jag får sjukligt ont i halsen, som att typ käken går sönder.
Typ lika med att jag har svalt en sten.
Och att jag idag har ont i halsen.

Hur stor är sannolikheten att jag precis då när det hände blir sjuk liksom?
Eller har jag svalt fel?
Så att det är ett blåmärke i halsen?

Väldigt konstigt.
Hoppas på¨att jag svalde fel.
Det är ju festligt.





Här är en skön film på Morgan.
Morgan får inte så mycket mat hemma hos mig, så man får ta lite vad som finns när man är hungrig.
Den principen får vi leva med tycker jag.
Sa det till Morgan innan med.









Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-07 @ 22:05:07
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0