Coolt

Wow kollar på coolaste serien någonsin....... håll i er...
The deep heter den.
Nä, ska inte såga en film bara för att.
Men känns lite väl coolt för att va sant. Kallt vatten och coola hemliga saker i djupet.
Coolt.

Idag har jag varit på introduktion, japp, tummen upp.
Det blir fint.

Sen har jag självklart fikat, äppelpaj och kaffe! Uppskattades. Därav väldigt glad och nöjd bild nedan. ( sant)



imorgon kommer Simon hit, och då ska vi se Zeitgeist film nummer 2 och slå in julkappar, bra kombination va?
Rekommenderar att man iallafall ska se dom, sen om man överhuvudtaget tar åt sig , eller tror på det, eller liknande är ju inget jag lägger mig i ;).
Förespråkar kunskap. Lär er grejer, ta reda på saker.
Och sen kan vi snacka och diskutera.
Sånt tror jag på.


Nä nu är det alldeles för coolt här i  The deep, så jag måste kolla.
hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0