"Hypothetical high five"

Haft en mysig kväll, och nu ska jag sova tänkte jag.

Hoppas på fint väder imorn, för jag och min mamma ska ta en sväng ut i skogen och fika! :)
Var alldeles för längesen sist jag gjorde det.
Behöver lite positiva grejjer nu.
Mycket och mycket och mycket tack.




            Ja, helt enkelt "be brave you made it out, don't loose it".

Don't loose it.

Känns ibland som att jag är påväg att tappa all motivation till allt. Känns som om att mitt huvud inte pallar all press med allt jobbsökande, framtid, och vad man ska hitta på i livet. Allt känns så pressande.
Don't loose it, vill jag säga till mig själv.
Tappa inte det här nu.
Tappa inte motivationen.

Och nej, inte ännu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0