Torsdag!

Så sjukt trött. Helt röd i ögonen.
Men idag kom D hit, och vi kollade upp lite grejer:) Kommer bli mycket bra.
Och kollade på Kvarteret Skatan!
Så det har varit en lugn mysig förmiddag, dag.

Nu ska jag ta det lugnt och skissa lite tror jag i mitt nya goa rum, och kan hända att det blir en kopp kaffe!
Det är alltid bra.

Silverschampot gjorde susen btw. Och en tvätt gjorde skillnad som fasen.
Det gillar vi.

Jag är sjukt förväntansfull över lite förändringar om det så händer:) Och nu syftar jag inte på mitt hår.. haha.


Tänker heller inte fokusera detta inlägg på att jag är sjuk. Det är tråkigt nog ändå.

Så nu ska jag skissa lite, alternativt fixa en ny header samtidigt.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0