Jäkla dag

Om den här dagen va en person, så hade Den Här Dagen fått stryk tills jag inte orkat ge mer stryk, jag hade talat om för Den Här Dagen att jag ogillade Den ganska rejält, och att Den Här Dagen kunda dra åt .. ja.

Roliga besked, som blir till konstig negativa besked.
Sen lagar jag mat och skär mig så sjukt i fingret, och det blöder och blöder, och jag svimmar, gråter och får panik.
Låter ganska tjejjigt, och ja gott folk, det var ganska tjejjigt, men det gjorde jäkligt ont, och det blödde jäkligt mycket, och svimmade kom lite som en överraskning.
Att jag skrek och grät var ju bonusar bara. Jag blev för fasen rädd.

Jag hatar denna dagen, jag gör faktiskt det.
Nu regnar det också, jäkligt uppiggande.

Alla How I met your mother avsnitt är tittade på, om inte innan , så nu.
Och jag kollar om och om igen.
Och hoppas för allt i världen att jag har några på säsong 3 jag inte har sett, som jag antagligen kan få imorn, jag har alla utom 3:an.
Simon har alla.

Jag tänker dock kolla på How I met your mother ändå, även om jag sett alla. Jag älskar det.
Och jag tycker det är roligt iallafall, så jag klagar inte.

Vilken jäkla skitdag. Seriöst.
Den var rolig i typ fyra timmar, om ens det, och jag vill gärna meddela att jag var vaken vid klockan 10 på morgonen, vilket jag inte direkt brukar om man räknar genomsnittstiden. Och då kan vi ju räkna ut hur rolig denna dagen har varit, med ännu fler timmar vaken ,och fyra var roliga allt som allt lite utspritt under dagen.
Har pratat med fina människor i telefon, och fler lär det bli hoppas jag.



Och dagen till ära vill jag att alla ska se hur fint min mamma och pappa plåstrade om mig när jag inte kunde hantera en kniv.

Hej


Kommentarer
Postat av: Mimmi

2010-08-24 @ 01:52:57
URL: http://stealmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0