Vinst!

Har varit en ganska lugn och mysig dag , tills matchen innan då;)
haha, jag gick upp, duschade , åt .. och sen åkte jag och mamma in till stan och vi hittade lite kläder.
En kort trenchcoat och en lite mysigare längre tröja.
Riktigt nöjd!
Hittade lite kläder till pappa med och till mamma då.
Pappa fick ju ej välja själv då han inte var med, han är ju på andra uppdrag, men han kommer bli nöjd.


Hittade världens finaste klänning på MQ med. Så jävla otroligt vacker. Och jag är inte den som verkligen "faller" för kläder stenhårt, jag är mer " den var fin, har jag pengar? japp , då köper jag den" eller " den va fin, har jag pengar? Nej, nehepp då skiter vi i den".
Men denna klänningen är supergo, totalnajs, och troligtvis passar den till ett speciellt tillfälle i höst.
Hope so.

så dagen har varit helt perfekt. Helnöjd.
och riktigt najs med en vinst ikväll med.


Och imorgon kommer Simon hit, ett stort plus på det :)
Har saknat den jäveln mkt.
Först ska jag upp till Brinell en sväng är det tänkt. Troligtvis blir det så.


hej//frank

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0