Bra dag som slutade dåligt.





Nä , ren tur, otroligt orutinerade domarbeslut, och framförallt domare som inte gör beslut, varken ser händelser eller gör något åt saken.

Ren tur i den mening att hv hade övertaget i stort sett hela matchen från första period till tredje,
därför skulle det inte vart mer än rätt att hv skulle tagit detta.
6 sekunder är en ren tur, i dagens match var det enbart ren tur, 6 jävla sekunder.
Så, nu har jag det sagt.



Annars så har vi ätit slutspelsglass ikväll blev det Phishfood , väldigt god, och druckit kaffe och fikat och jag har nog aldrig i hela mitt liv svurit såhär mycket som jag har gjort dom här 4 timmarna.
Måste fan tvätta tungan eller nåt.

Sen pratade jag en liten stund med Simon :) och det livade upp humöret.

Imorgon blir det en sväng till stan ( jkpg ifall nån missförstod) med mamma Eva, och sen blir det städa o sen match.

Nu är jag dock så jävla trött, för att jag har varit vaken sen klockan 6.
Jag hoppas för allt i världen att jag inte vaknar så tidigt imorgon igen, men jag måste ju ändå gå upp rätt tidigt, så vafan, jag ska gå upp vid 5 bara för att jävlas med mig själv.

Jag tycker vi säger så för idag.
Godnatt //Frank


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0