And it hurts with every heartbeat

En kopp kaffe och Antikrundan.
Förvånar det någon?
Inte förvånar det mig iallafall.
Jag anser att man ska överraska sig själv genom och göra otippade saker som kan tyckas va ovanliga för personen.
Eller så tycker jag antikrundan är ganska kul.
Ska jag va ärlig så är sista alternativet mest sant.


Sitter samtidigt och funderar på vart min porslins-Utter är. Ja ni läste rätt.
En utter i porslin, som jag fick av min farbror när jag var jätteliten.
Den är väldigt fin den där uttern.
Tror den skulle vara ganska retro och rätt i tiden om jag tog fram den.
haha nä skämt åsido, den där uttern är alltid rätt.
Coola uttern, han ska jag leta fram och ha på mitt nattduksbord.

Don't be scared Simon ifall du nu skulle få dela nattduksbord med mig någon gång, och uttern står där och stirrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0