Så tröga att vi är smarta.

Carro , jag och en till tjej står vid en kille på 26 år ungefär vid baren...

Killen: - jag har efterfest sen.. kom dit!

Tjej: - Ah men du kan ta mitt nummer så kan du ringa sen! Jag har inte den  med mig nu iofs, men ta mitt nummer ( ett första försök till att få han och fatta att vi inte ville på efterfest)

Jag: - NEJ, men ta mitt nummer då! Det är lugnt, jag har min telefon här ! ( visar min telefon)

Killen: - Ah bra!  va är ditt nummer då?

Jag:  - 0702blablabla

Samtidigt så står Carro lika nära killen som jag, och säger:

Carro: - BYT UT EN SIFFRA, BYT UT EN SIFFRA!!

Killen hör antagligen detta , men fortsätter skriva in mitt nummer.
Då säger jag,  ( han hör allt.)

Jag: - Nej, men Carro, det är ju bara att jag inte svarar sen! Det är lugnt!

Efter det så ringer killen till min telefon. och dubbbelkollar att jag inte har ljugit, jag gör tummen upp  & säger : Ring du , jag svarar .


Alltså, denna gången va det fan han som va dum i huvvet.
Vi va ju dum-smarta, utan och veta om det.
Han va ju mest trög.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0