Hejohå

Jag har börjat hata Farmville.
Hata är väl och ta i. Men jag ogillar det skarpt..
Ändå.. så sitter jag varje dag och planerar in när jag ska skörda, när jag ska plantera, när jag ska köpa hus.. ja allt såntdär.
Och det är en plåga att veta att så fort jag loggar in på Facebook, så måste jag direkt in och kolla till min farm, för att se så inget har ruttnat, eller kolla om mina djur behöver fixas med.
Jag kan lika gärna låta skiten bara förfalla, men jag gör inte det. Det har blivit ett beroende, ett beroende utan dess like.


Helgen har gått fort, inte för att det spelar mig så stor roll. Men lite småtråkigt är det allt.

Jag sov, till klockan 4 kanske.
Gött, jag som precis hade vänt tillbaka mitt dygn.
Då vänder jag tillbaks det igen, och då är vi tillbaka på gamla spåret igen.
Vilken seger.

Idag ska jag kolla jobb igen, och sen ska jag kolla på lite lägenheter, jag vill verkligen.

Men med en jävligt dålig stämning här , så kanske jag bara sätter mig och stirrar in i en vägg istället.
Känns lite mer värt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0