skolan

Då kan man ta sig en funderare på varför jag inte sover just nu.
Jo, det ska jag förklara, eftersom mina nätter har sett ut som så , att jag inte kan sova förens klockan är runt halv fem-fem ungefär , så är jag inte trött överhuvudtaget.
Funderar på och skita i och sova, vila lite bara, och dra och duscha framåt fem.
Ska nämligen in till skolan med Carro & Adam.
För att hälsa på lite, och snacka lite med en gammal lärare eller två.

Inte bara för nöjes skull.
Fast det är det väl till stor del, gött att göra något tidigt på dagen, istället för att sova till elva och sen bara sega igenom dagen.

Har städat mitt rum, och hej och hå va seriöst allt blev nu kände jag.

Jag får sån energi på natten, helt sjukt!
Nu hade jag lätt kunnat skriva femton låtar, städat huset, diskat, och allt.
Hungrig är jag också.


Under tiden jag äter mat, så ska jag analysera en viss kille i Bonde Söker Fru.
Skönaste jag har sett någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0