Big Brother 2002

Seriöst det bästa året  av Big Brother någonsin, har iochförsig inte sett så många år.. Men något/några.
Vet inte om jag såg detta när jag va 12.
Men TV400 sänder reprisen av den säsongen... Jag älskar dom.
Okej, lite sex, lite drama. Men den bästa, roligaste säsongen någonsin, inget kan slå det!
Så jävla roligt.
Sjukt bra.
Nu låter jag helt besatt, och japp det ska jag nog säga att jag är faktiskt.


J
ag säger såhär, skit i Paradise Hotel, Robinson, skit i dom.
Kolla på Big Brother 2002 istället. Extremt mycket mer värt.
Lovar.

Annars så sitter jag och skriver ner viktiga saker, jag har kommit på en plan, en riktig plan, så förbannat go plan.
Det är det enda jag tänker skriva, inget viktigt o veta för andra, eller jo, men inte nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0