Från kylan in i värmen



Tjingeling.
Här sitter jag med brunutansol på hela kroppen , hade ju iofs varit väldigt konstigt om jag bara hade det på halva.
Så det var ju en självklarhet. Mer att skriva bara.
Ett litet trick.

Försöker leta upp nån utav mina bikinisar, men lyckas lite halvdåligt. Då jag bara hittar en underdel utav en bikini och överdelen av en annan. ( haha "halvdåligt", vilket najs skämt).
Och ja ja ja ja tänker ni, ta dom ihop då ditt dumhuvve!
Nä det går ju inte.. dom passar sig inte ihop. Jag vet att det låter jävligt ytligt.
Men överdelen är svart med massa streck och grejer i alla olika färger.
Medans underdelen är ljusrosa med bruna palmer och nåra hus på. Och en tjock kant, som är brun.
Dom e asfina var för sig.


Men ej ihop.

End of story gott folk.

Nu ska jag berätta om min dag:

Den började med att jag vaknade, somnade om, vaknade av ett sms från Simon, log för mig själv:) , somnade om och vaknade.
Drack kaffe, åt frukost.
Skrivit på cv och personligt brev. Samt smörjt in mig med brun utan sol. Det har inte tagit hela dagen utan det gjorde jag nyss, ifall det är oklart.
Letat lite bikini. Ätit mat. Tränat, axlar.
Druckit kaffe igen.
Och pratat med Simon nyss. :)

så det var min tisdag.
Imorn är det onsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0