"Danstokiga Kenneth"


Ja, förra avsnittet av Färjan..
Kenneth,  ( han på bilden) och hon jämte, och typ 12 andra människor, som skulle dansa på färjan.
Det var deras ända mission.
Dansen.
Okej... dom får frågan: -Är ni nåt bra på att dansa då?
"Dansarna" : - Jo, men det får vi väl lov att säga att vi är.
Vid den punkten i programmet byggde jag upp lite förväntningar, tänkte mig kanske inte Bounce-kvalité, fattade att de va åt bugg hållet, tänkte att dom här grabbarna och tjejerna kan dansa bugg!

Programmet går... och dom filmar i en korridor.
Där står dom allihopa.. och... dansar? Nja.. skulle jag fått gissa så såg det ungefär ut som om dom hånglade, eller tog på varandra lite väl intimt.
Aldrig i hela mitt liv har jag sett den dans-stilen.
Jag förlikade mig lite med att det va såhär dom gjorde, men tänkte också att okej, dom dansar såhär, gnuggar pannorna ihop och har ett ben mellan tjejens ben hela tiden, samtidigt som dom gungar typ runt. ( ? )
Jag va okej med det, och  tänkte att dom varvar väl med lite bugg ibland, för att dom är ju ändå "dansare" ..

Men... nej.
Det gjorde dom inte.
Dom var nöjda , dom dansade, hela kvällen, med varandra, gnuggade pannorna, ben mellan andras ben.
Kläderna skulle va bekväma ,  så att killen kunde ha ett ben emellan tjejernas ben.
Svettband skulle man ha, för man blev svettig av att gnugga pannor.
Men dom här 12-14 "dansarna" gillade umgänget, dom åkte runt i Sverige och dansade denna dansen.
Varför undrar jag?

Hur tänkte dom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0