Tjenis

Känner mig harmonisk. Mitt i all jobbsök och alla frågor som inte har några svar.
Haha, fasen så fint det lät.

Tror att det beror på att jag o S, och hans syster och henns pojkvän igår va och slappnade av på relaxen. Bastu och bubbelpool gör sitt.
Sen va vi ju självklart en sväng på äventyrsbadet. För det är så äventyrligt.
Riktigt härligt.
Och kul såklart.


Så idag känner jag mig väldigt lugn. Och det är en väldigt bra sak.
Söker jobb och har mig.

Tidigare idag kollade jag på The Big Bang Theory, och det är så jäkla roligt. Vissa humorserier är torra, riktigt torra, tråkig och förutsägbar humor. Men the big bang theory är precis rätt humor.
Nu ligger det på nästan lika många "bra-humor-poäng" som How I Met Your Mother.
Så att alla vet.



HAHA och nu innan ikväll så kollade jag på VM after dark, och möttes av Patrik Ekwall och hans gäng som sitter och klappar i takt till nån snitsig låt. va fasen .
hahah, och när det slutade så körde dom samma sak. jag dör.
till den snitsigaste låten ever.


Här spenderar vi nog nästa helg. Gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0