Fredag! OJOJOJ

Hejhejhej.

Jag vill också va en modeblogg.
Nä.
Men jag tyckte jag lyckades bra med handen på midjan så där snitsigt som alla gör det.
Så jag ville gärna visa det.


Måste få benen att tänka likadant bara. Sen är det klappat och klart. karriären är klar.
Och alla som verkligen vill veta vilket märke klänningen kommer ifrån så är det Rare Fashion.




Idag har jag varit i stan, med min kära mamma. Och vi kom fasen hem nyss, va där hela hela hela hela långa dagen. Riktigt mysig dag! :)
Så jag är relativt svintrött nu, men väldigt nöjd med dagen.
Snart ska vi laga mat, och sen kommer Simon som är så gullig.

Jag har ju gjort asgött kap på goa gymbyxor med. Helt fantastiskt.
Mjuka och fina. Eller hur man nu beskriver  ett par byxor som va fina och satt bra.
Ifall nån va intresserad.

Och jag har druckit massa kaffe idag med, inklusive en till liten extrakopp nyss. Så härligt är det med det.

Det var ju roligt att veta tänkte jag.
Allt detta som jag nu skrivit.
Hoppas det var till nöje.
Nu ska jag gå
hejdå
( rim är en annan bra egenskap jag har)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0