The only one

Livet som Mimmi Frank.
Ja inte speciellt inspirerande tänker ni när man läser den här jäkla bloggen idag.

Men, vill påpeka att det händer saker varje dag, ifall någon skulle tro nåt annat.
Dricker mest kaffe när jag sitter här vid datorn, och hur kul är det att skriva.

Idag har jag pluggat teori, och jag har diskat en liten disk.
Jag har också lagat god mat. Bra mat.

Och jag har kollat runt på handskar till gymmet, och troligtvis hittat ett par goa.
Har också letat jobb, det ingår i min dagliga rutin så det är inte jättekul att skriva heller.
Men men.

Nu dricker jag dock inget kaffe , haha, hade väl iofs kunnat vara så.
Har ju hänt förr.

Måste sova och vila ut, för imorn ska jag upp 8, för att gå ut o gå med mamma.
Och sen lite axlar.


Tar tåget till S på eftermiddagskvällen, och han ska möta mig, så fin.
Så ligger det till.
Planerna är gjorda.

Fan va rolig information, eller hur?!
Intressant , verkligen.

Jahapp, godnatt och sov så gott.

önskar mitt 18åriga jag. Som precis vart hemkommen från sin studentresa på Malta.


Kommentarer
Postat av: lovisa

kul att du är med :D lycka till!

2011-02-23 @ 13:08:46
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0