H&M & nya människor

Nähe! Snart ska man väl kasta in handduken.. eller är det så man säger?


Vet inte riktigt hur jag ska hantera en hel del nya människor som läser allt detta jag skriver, men jag ska försöka att inte låtsas om det. Fast ändå veta om det.
Så att ingen blir utelämnad.



Jag ska iallafall visa lite av det jag fick hem på min födelsedag!

                                                   
                                                              En klännings-tunika-tröja i en ovanlig färg dimrosa, mysig.
 
                                              
                                                    En go lite längre cardigan-aktig tröja, med tajtare ärmar och lite lösare
                                                     framtill, gråmelerad..

                                                       
                                                            Svarta jeans i vaxad denim.

                                                         
                                                               Kortare skinnjacka, med kortare ärm, samt "puffärm" , mjuk och
                                                               gosig, känns liksom "använd" :) Vilket är ett plus.





Jag är supernöjd och allt var gött.
Jeansen vart ju bara fel storlek, så en ny större storlek ska jag få tillbaka, och så ska jag skicka iväg dom för små jeansen imorgon, så ordnar det sig!



Vi säger väl så sålänge.

hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0