20 år....

När man var yngre så var födelsedagar alltid så himla speciella, och dagarna innan , och framförallt dagen/kvällen innan var man så förväntansfull och man längtade som bara den.

På senare år, typ 16-17-18-19 födelsedagarna , kändes inte så speciella, eller speciellt kändes det väl. Men inte som när man var mindre.

Vill dock bara upplysa om att 20årsdagen är heeelt annorlunda.
Jag är förväntansfull och det pirrar i magen när jag tänker på att jag ska somna och vakna upp till frukost på sängen och mysig födelsedagssång.
Ingen aning varför jag känner så denna födelsedagen.

Är bara sjukt glad nuförtiden och det kan väl bero på det antar jag.

Är som en 8åring just nu.

Rent efter klockan så är det min födelsedag just nu, och har varit i en timme.
Så jag har ju äran att somna på min födelsedag samt vakna upp till den ;)
Vilket känns härligt.

Kommer bli en helgo födelsedag imorn/idag.
Ska till Simon på eftermiddagen och ja det är alltid roligt:).
Och så blir det ju middag och allt hemma med:)


Men så ligger det till.
hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0