Helgen i en snabb sammanfattning.... japp

Jahopp , tänkte väl dra en lite snabb sammanfattning om helgen:)

Och ja vart ska jag börja!

Fredagen bestod utav en fin kväll hos Simon, vi åt god middag och riktigt bra efterrätt och kollade lite på Idol, och filmen Offside.
En riktigt bra lugn fin kväll helt enkelt !
Jag har så sjukt kul med den killen, samtidigt som han är mannen i mitt liv hehe som jag är mycket mycket kär i, så är han en jäkligt bra vän med!
Och det är en fin känsla.

På lördagen så vaknade vi relativt sent och S gick och gymmade! Och jag fixade mig.
Sen tog vi tåget hem till moi, och spenderade en bra kväll hemma hos mig, lagade lite mat och fixade lite.

För söndagen (idag) bestod av lite kalasfirande för mamma & mig, i förebyggande syfte för mig då ;)

Supermysig dag, supermysig helg, och jag är jätte tacksam för presenter och för att det är fina underbara människor i min släkt och alla tillhörande personer:)
och presenter , mat, tårta, skratt och allt det där som alltid finns på kalas:)

Nu sitter jag mest här och varvar ner litegrann.
Jag har kollat lite jobb och jag har vilat bara haha.

Imorgon måste jag ta tag i lite ritande, och jag ska kolla jobb.

Sen får vi se hur planerna blev:)


hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0