Möhippa

Jag har knappt hämtat mig efter helgens alla händelser.
Men nu är jag tillbaka på rätt spår igen!
Helgen innebar möhippa för min älskade syster!
Åkte buss upp på fredan, kom fram vid åtta, vart ute och åt, och sen in till Odenplan vid halv niotiden på morgonen, man var lagom trött kan jag meddela !
Sen blev det uppdrag för min kära syster och lite roliga grejer för alla som var där,  sen åkte vi båt i fyra timmar ut i skärgården och bodde i ett litet hus tills söndan:) åt mat, hade det mysigt och riktigt mycket skratt.
Och sen blev det fyra timmar båtresa hem igen! Och efter en halvtimme 3-4 timmar buss hem igen:)
Så man har ju suttit på röven i 8 timmar i rad ungefär. Iallafall igår.

Helgen var riktigt lyckad!
Och jag är en mycket stolt lillasyster!
Det kommer bli så himla bra.
Bröllop och grejer.
Längtar.



Nu för tillfället sitter jag i pyjamas och softar lite, är lite sugen på en till kopp kaffe, så jag ska nog unna mig det om en liten stund.

Blir en lugn dag idag, och sen ska jag åka till Simon !
Så denna tisdagen är helt luuuugn o gooo.
Det gillar vi!

Igår hade jag förövrigt en såndär sitta och stirra-dag.
Var så himla trött och det va gött att bara sitta och ta det lugnt.
Det ska man unna sig ibland...hehe.

Men nehe. Nu får det bli en kopp kaffe till tror jag allt!

hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0