Bröllopsplanering..

Nu sitter delar av familjen här hemma och kaffet är snart färdigt, och bröllopsplaneringen är i full gång.
Det har den ju i och för sig varit väldigt länge, men nu är det intensivt för alla oss här hemma med. :)
Denna veckan är planerad in i minsta detalj varje dag och det ska bli så himla kul.

Kan knappt förstå att min syster ska gifta sig, men det är en riktigt fin känsla!
Stoltare syster finns inte.
Och jag är mer än glad för att få kunna hjälpa till med allt.
Det är hon värd.

Samtidigt som bröllopsplaneringen är på g, så är valet på g.
och jag hade nog kunnat skriva en extremt lång text om detta valet och diverse åsikter jag har.
Men jag tror jag håller mig lite.
Jag vill uttrycka mig, men vi tar det en annan dag.

Idag har dagen spenderats nån timme eller två i kyrkan, där jag har övat en låt, och det gick jättebra!
Är jättenöjd att det gick bra, bra tonart och allt passade, vad jag vet. hehe.
Och träffat Simons familj en snabb sväng innan kyrkan,  och vi har ätit god mat hos mormor och morfar, och diskuterat bröllop med dom. Riktigt mysigt att höra om deras bröllopsdag.
Har också kramat och umgåtts med Simon, som har stöttat mig med låten och allt, samtidigt som vi planerat och ätit mat hemma också.
Så det har varit en riktig familje/släktdag.
Underbart.

Puss o hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0