..



Nähe, idag låter jag som en transvestit.
Inget illa menat mot transvestiter.
Men jag låter som en man som försöker låta som en kvinna. På riktigt.

Kunde knappt få fram ett "hejdå" idag på morgonen när Simon gick.
Haha men tillslut harklade jag fram ett hejdå.

Och ska väl kunna hosta fram ett hej sen när han kommer hit:)

Sitter och dricker lite te just nu, och ska dricka kaffe.
Så jobbigt att behöva koffein, för det är inte så gott att dricka kaffe när man har ont i halsen och hostar, då vill man ha te, men jag behöver kaffet för att vakna.
Så det blir en kaffe efter téet....
Kissar väl på mig sen.

Nehe nu ska jag duscha och fixa lite me silverschampot.
hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0