Du är det finaste jag vet

Sitter här i soffan och harklar mig, och har ont lite överallt i kroppen.
Inte najs att vara sjuk.
Inte alls.

Läser gamla inlägg, som faktiskt är ganska lärorika att läsa, just för att man märker hur tider förändras, hur man själv förändras och ja, allt det där.:)
Så det är det mest vettiga jag gör just nu.

Pratat med Simon med, vårt dagliga telefonsamtal, är alltid lika gött att prata med honom, bra också för den delen. <3

Utöver det så har dagen varit ganska tråkig och lam, eftersom jag inte har gjort nåt av värde, utan mest vilat, så finns det inte nåt speciellt roligt att berätta mer om denna dagen, för att den just varit sådär ganska tråkig.
Helt enkelt tråkig.


Helgen var mysig! Dock så kände jag mig sjuk redan då, så jag va la inte på topp.
Men det blev idolmys! och film.
Allt med fina människor, som vanligt.



Imorgon har vi två varit tillsammans i 1 år och två månader. Puss på oss.
Så jag firar lite med denna bilden hehe.


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0