Jäkla hals

Faseen.
Jag satt och hoppades att min hals skulle va bättre idag, och jag inbillade mig att det va lite bättre.
Och jag hoppades att jag slapp hostan som va påväg.

Hade världens rethosta igår och halsont på samma gång. Och idag är det likadant, om inte värre.
Jäkla hals säger jag.

Nu har jag gjort iordning mig litegrann iallafall, för att ta tåget till S.
Jag sitter och blir trött redan nu för att jag ska gå från stationen hem till han, haha.
Men det är inte så konstigt när jag knappt har gått upp ur sängen på ett par dagar.

Men det ska väl gå.
Om inte så blir det en kall natt ute.

Har packat världens minsta packning med, bara det nödvändigaste, som myskläder o lite så.
Inget annat. Jag är mästare på att packa sjukt mycket, för mycket, nödvändigt som onödigt, men alltid för mycket.
Så idag ändrar jag på det.

Yes.
Nu ska jag dammsuga vardagsrummet innan jag åker.

Och försöka hinna med en kopp te.

hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0