Chanel




Druckit lite kaffe, äter en mango och kollar på "Modehuset Chanel"..
En himla blandning på grejer.
Stackars kvinnor, helt allvarligt. Sitter och syr en klänning i värsta omöjliga tyget i 12 dagar, sen kommer han och säger att han vill göra om den i ett annat tyg.
Vilken besvikelse för henne.
Haha usch.
Jag hade ju säkerligen börjat gråta varje gång det hände. Händer ju rätt ofta verkar det som.

hahah nää, & nu när hon hade börjat på den nya klänningen så fick hon en lapp dagen efter att hon skulle börja om, för han hade bestämt sig för svart istället..
Krånglig den där Karl.

Sen hatar jag också när jag kollar på nåt program, och liksom håller med det dom säger.
Då nickar jag för mig själv, har hänt att jag har svarat högt: ja precis.

Men det är väl det som är tjusningen med allt.

Nu ska jag väl försöka samla mig lite , och duscha en sväng , för i eftermiddag / ikväll blir det Brinell för att kolla på alla små genier, med uppfinningar och trevliga projekt.
Jag har väl sagt förut att jag nog kan vara Kungen av Ironi.

Dock ska det bli kul och se va folk hittat på detta året:)
Samt att jag drar dit med C.
Underbart:)

hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0