Aj

Min hälsena  är fucked up helt enkelt.
Haltar runt som en idiot.

Nu är snart kaffet klart, och sen ska jag vila som fan. Har svinont.
Hur man nu vilar "som fan" är frågan, men vila mycket kan jag väl säga.

Himlans fint väder ute , så kanske sätter mig ute lite och vilar och tar en kopp gött starkt kaffe.
Fransmännen var faktiskt inga hejare på gott kaffe, vilket jag faktiskt trodde dom var.
Men dom kanske är vana, lika vana som vi är med svinstarkt kaffe här ( om man jämför med deras).

Har tänkt på att man tänker och nojjar sig över vädret här , vilket iofs kan bero på att det växlar som fan i Sverige.

Saknar Paris o allt som har med det att göra. Även att jag är sliten som bara den, ritkigt trött, inte utvilad för fem öre, så saknar jag det.
Just för att det är rätt rätt olikt livet i Småland.
Ibland är det gött att uppleva tvärtom saker.

Annars ser veckan helt ok ut!
Studenten och bal och allt för alla små sötingar, är jätteglad för deras skull samtidigt som jag får lite ångest över att det är prick 1 år sedan jag själv tog studenten. Känns lagom kul.

Men det ska väl ordna upp sig det med, får fira dom och glömma sorgerna över arbetslösheten.

Nä nu jääääklar ska jag dricka kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0