Onsdag

Tror att det är ett ganska obehagligt tecken på att man har fått sämre syn, när man måste "ta i" med ögonen för att ens kunna fokusera på text.
Iochförsig är jag ganska trött.
Men behöver nog lite starkare glasögon, ifall någon undrade då.

Det är bara ganska roligt att man faktiskt "vänjer" sig rätt bra med att man ser dåligt.

Känner mig dock ganska fridfull för övrigt, stört trött.
Har varit uppe en sväng idag på "skolan" och fikat lite med två goa killar.

Tog bussen hem, och lägg märke till att jag faktiskt åkte på skolungdom.
Jag gillar det, samtidigt som jag inte gör det.

Skrev också in mig på körskolan igår, snart 20 år gammal och inskriven på körskolan.
Yes.
Så nu ska jag plugga på't idag.
Ägna en kväll till det.
Där snackar vi motivation.

Först ska jag dock städa, för det är min uppgift idag.
Sen äta och sen plugga.
Och förhoppningsvis rita.
Nya idéer : )
hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0