Lite ont i hälen.

Här vart det inte mycket skrivet.

Har hunnit med lite Paris, vilket var helt sjukt, helt underbart.
Bodde i Montmartre , Rue D'orsel om jag ska vara exakt.
Precis nedanför Sacré Coeur, vilket var ganska najs.

Jag har typ inte sovit på en vecka, har varit fullt upp varje dag, och landade i Sthlm vid tio i torsdags kväll, åkte taxi hem till min syster, sen tog jag tåget hem till Småland kl 12 dagen efter, kom hem vid halv fyra tiden till småland, och åkte hem med pappa , åt , fixade mig, och packade om, och en och en halv timme senare vart jag i Forserum, träffade Simon och C o annat folk :)
En kul vanlig kväll med en haltandes mimmi frank.

Vilket jag nu hatar, eftersom det troligen är hälseneinflammation.
Knakar i hela senan, och gör så jävla ont.

Plus att jag har ont i huvvet, känns som lite feber, och jag hoppas inte det har med hälen och göra ( jag har läst massa på näääätet, och man kan få feber).
Inte alls hypokondrisk, men tror det blir lite doktorn i veckan om det inte blir bättre.
jahopp

hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0