Är ganska rejält mycket kär!

Nä det blir inte så mycket skrivande när man har såhär mycket för sig som jag har.
Skämt åsido.
Idag har jag sovit och sovit och sovit typ.
Sov ganska länge helt enkelt.

Helgen va go!
Fredagen va fin, Forserum med goa människor. Nada alkohol på den fredan, vill klargöra det med
Dock saknades C.

Lördagen blev utgång. Med lite tequila utomhus hos mig. Fy va gött när man kan va ute igen på kvällen.
Värmde dock upp med kaffe och cider till Flashdancelåtar.
Vill klargöra : Kaffe först, cider sen.

Himla go helg helt enkelt.
Söndagen bestod av att jag åkte till Simon.
Alltid lika bäst.
Och träffade på lite go C mfl. :)

Nu laddar jag lite för att jag ska laga mat. Och sitter och kissar på mig nästan , för att jag åker till Paris på måndag.
Jag cyklar hellre till Paris än flyger.
Jag går hellre, springer hellre, åker hellre tåg, bil , inte båt dock, allt annat typ.
Förutom att flyga. Har fått sån sjuk fobikänsla för det där.
Men det går väl an när jag väl sitter där.
Så kommer man spendera en hel vecka med att oroa sig för hemresan.
Tummen upp på det.

Kvällen består nog av plugg på teorin, yes jag vet, jag är duktig.
Egentligen vill jag säga att jag inte är duktig, för att jag har väntat i två år med att ta tag i körkortet.
Dock handlar det väl mest om ekonomi, vilket suger, men det är sanningen.
och lite motivation. inga pengar, ingen motivation.
Men jag får väl ge mig en klapp på axeln och ändå vara nöjd att jag tar tag i det nu.


Hej o hå //frank

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0