Småland

Tar en kopp kaffe och sitter och försöker komma ihåg hela min dröm jag drömde inatt.
Den roligaste drömmen på länge.
Dock tog nog den där drömmen bort allt som heter "bli frisk" , för idag har jag ännu mer ont i halsen.
Och jag känner mig helt slut.

Jag har också fått i mig en hel färsk ananas, alltså en sån där riktig jävla ananas.
Med blad och skal och grejer.
Egentligen är det gott med burkananas också, det är typ två olika smaker.
Nu hade vi ju bara en färsk ananas, så det fick bli den idag.

Ska tillägga att burkananas är riktig ananas också.
Ville typ säga skillnaden bara .
Jag kanske är dum, men inte såå dum.
Eller?

Plus att jag är så extremt sugen på kaffe hela hela hela tiden. Mitt beroende har verkligen tagit ny fart, såndär otäck obehaglig fart, så man vill ringa nån och fråga om det finns nån slags behandling.
För jag känner att jag vill ha kaffe hela tiden.
Jag mår bra av det, huvvet hänger med liksom.

Och! på fredag klockan 8 sitter jag och min älskade fina Simon påväg till Sthlm.
Ska bli himlans gött.
Och jag hoppas det är varmt och fint väder när vi är där, annars blir jag ledsen.
Och jag hoppas att jag kommer vara någorlunda pigg när jag är där, annars blir jag ledsen igen.

Och jag har sagt till Simon att om han köper nya Body och läser den på vägen upp, så kommer jag köpa Slitz.
Eller köpa Bamse.
Lite vilket som där tycker jag.

vi säger så hej/ frank.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0