jaahaadåå





Klockan är 3.
Mimmi är vaken.

Läser lite bloggar, och när jag väl börjat läsa nåns blogg, så måste jag läsa igenom alla inlägg, kan bli ett par sidor det.. och ett par minutrar.
Haha, jag blir dock så inne i det, så jag blir pigg av det.
Dricker lite pepsi med, najs som bara den.
Blir ju inte direkt mer trött av pepsi dock..
Men som sagt, ska ställa klockan tidigt i vilket fall som helst.

Nu vill jag ännu en gång att det ska bli morgon, jag finner liksom ingen mening med natten.
Även att jag älskar att sova, är typ bäst på att sova, och vet att det är bra för kroppen att sova.
Så längtar jag tills morgonen.

Jag är lite smårädd för att sova också, eftersom jag för tillfället har bytt rum till vårat "gästrum" , som också har varit mitt rum en gång i tiden.. Längst upp i huset ligger detta mysiga rum, liksom "vindsrum" precis under taket, så det är sne tak..
Till saken.. Massa snö på taket som smälter just nu, det regnar nog ute också, och det lossnar sjukt mycket hela tiden så det låter som om huset ska falla ihop.
Jag blir ju liksom den första som får ta smällen. göööötttt hörrni.

Nä, ljudet av femton ton snö som trillar ner är inte så särskilt gött.
Mitt hjärta hoppar ur varje gång.
fyfan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0