Helgen och annat

Jag dricker lite kaffe,  och letar galet mycket efter en tshirt med en haj på.
Jag har med all säkerhet hittat den, och jag hoppas på att den ska bli min snarast möjligt.

I fredags tog jag det lugnt, gjorde inget överdrivet så att säga.
I lördags så åkte hela släkten för att hälsa på David i Skövde, och det va jättekul.
Efter det , så åkte vi hem, och sedan vidare hem till Simon.
På kvällen kom Carro och Linus , så vi umgicks lite med dom.

Bra helg helt enkelt.



Denna veckan ser lugn ut för övrigt, eller så lugn som jag vill att den ska bli,
inget speciellt planerat alltså.
Ikväll ska jag till Simon, gå ut och gå i fint väder är det tänkt.


Man blir så sjukt peppad av att det är fint väder, jag får tusen nya idéer i huvvet, och även om man funderar på jobbiga saker så känns det som om det finns mer lösningar på saker och ting när det är fint väder.
Känns som att allt är lite gött.
Jag tror att saker och ting som jag väljer är bra för alla , för mig själv, men mest för andra.
Just nu känns det så. Och det är positivt.
Jag har för en gångs skull tänkt på vad jag skulle vilja.
Ibland tror jag att jag glömmer sånt.
Antingen väljer jag att backa, och glömma bort att jag troligen vill .
Eller så försöker jag, och ser vad som händer. Samt bestämmer mig sen.
Jag måste.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0