Vi ses snart igen OS

Nu laddar jag inför en ny jobbvecka..
haha not.
Fast jag laddar väl inför en ny Mimmivecka.
Som innebär att jag ska scanna in lite bilder, maila lite bilder.
Fixa lite helt enkelt.
Det får bli att fixa allt imorgon, är ju bäst så, så att säga.

Tisdag blir det att färga håret. Sen på eftermiddagen så åker jag till Simon, när han har slutat jobba.

Idag hade jag namnsdag, och jag gjorde en blåbär och jordgubbspaj, och kaffe och vaniljsås.
Icas vaniljsås är godast har jag kommit fram till , smakar liksom lite för konstgjort på nåt gött sätt.
So u know.



Jag ska fälla ett par tårar också för att OS slutar nu.
Kalla mig känslig, men fyfan va det har gett mitt liv ljus.
Nä skämt åsido.
Har dock följt det rätt ordentligt, eftersom en arbetslös är den som kan kolla mest direktsändningar, och hålla koll.
Så har jag också varit en trogen arbetslös och gjort just det.

Skidor,curling, you name it.
Det har varit mysigt på nåt sätt.
Så tack för den här tiden.
Det tar några år, sen ses vi igen.
Om jag har ett jobb tills dess så ska jag ta ledigt OSveckorna.
Så alla som tänkte anställa mig , får ha överseende med det.



Hittade denna goa bilden, tror Simon visade mig hur man "tog kort på sin egen bakgrund"
Och som sagt , det lyckades ju.
Roligast är väl egentligen att jag har/hade en död ekorre som bakgrundsbild... som jag förövrigt har tagit alldeles själv.
Tragisk bild på något sätt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0