tisdag

En kopp kaffe för att börja dagen.
Uppe tidigt.
Skulle gjort om en tröja nu, kortärmat istället för långärmat.
Men nu när jag prövade den så va den rätt fin ändå utan att fixa med den.
Så jag får väl ligga lite lågt med det så jag inte ångrar mig.
Klipper säkert sönder skiten sen hos mormor o morfar.

Så sjukt fin dag verkar det bli.
Fint väder, och allt.
Synd bara att det skulle bli så sjukt jävla dålig början bara.

Kollar nyhetsmorgon med.. ska diska snart.
Nån blond superlockig brud som visar vad hon äter till frukost , för att hon har vunnit vasaloppet två år i rad.
Hennes skidor står också jämte henne inomhus. Jävla intressant.
Inte alls.


Jag är avundsjuk på alla som har en lycklig och bra morgon idag.

Åker halv elva och fixar håret...
Sen ska jag till Simon.
Ska hälsa på lite släkt med när jag ändå är på g.
Hoppas det är fint väder hela dagen, men det skulle det ju vara..


Nä som jag brukar säga : Det är inte lätt när det är svårt.
Remember that.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0