redan onsdag....

Nämen det är fan inte okej att veckorna går såhär fort utan att man gör något speciellt.
Jag har ju gjort småsaker, och viktiga saker, men veckan går för fort ändå.

Dricker lite kaffe nu och ska snart äta en sväng , och sen ska mamma och jag gå ut och gå.
Kan knappt komma ihåg sist jag var ute och gick här hemma hos mig, jag bor på bästa stället för att gå ut och gå, mysigaste rundorna, finaste "omgivningarna" eller vad man kan säga.
Relativt gött väder ute nu med, och nu ska det bli av. Varje dag ska det bli av.


Man ska fan inte klaga på vädret iallafall, jag hade kunnat säga:  Ja det är ju rätt molnigt nu, inte så mycket blått på himlen, så det är väl ok.
Istället så ska jag säga att det är förbannat otroligt gött att det inte snöar, och att det faktiskt är go värme ute ändå.
Det är najs helt enkelt! Sådärja.


Hahah, och precis när jag hade skrivit det där, så började solen skina extrem mycket.
Det gäller att vara positiv.



Rätt fint, lite mindre snö nu bara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0